Lite om mig


Hej igen! 
Jag tänkte att jag kanske ska berätta lite om mig. Det kanske ger lite insikt i mina sagor på ett bättre sätt. Jag är en liten 97-a med drömmen om att bli skådespelerska eller vilket jobb som låter mig uttrycka mig enbart genom ord och kroppsspråk. Jag älskar musik, jag spelar både gitarr och piano och sjunger en hel del. Jag är expert på att undervärdera mig själv och sätta mig under andras förmågor. Jag är också expert på omvända känslor. Om jag är kompis med en kille och vi bara är kompisar men han säger att han gillar mig, då blir min hjärna genast "Ja, fast du tycker ju inte om när han gör så, och han är nog ganska irriterande egentligen" Men om han säger att han har någon annan eller så då... "Men vi hade väl något!? Va!? Och så sviker du mig genom att gå till nån annan!?"
Jag är en bra lyssnare och tröstar mer än gärna folk, jag hjälper jättegärna till att reda ut problem och liknande. Jag läser MYCKET. Men helst fantasy/Sci-fi serier. Sällan en enskild bok. Det är samma med filmer fast där lägger jag nog till tragiska dramaromantik-filmer som Moulin Rouge, Australia och Titanic. 
Wel... Det var det jag kom på nu, vill ni veta något mer är det bara att fråga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0