Var har jag varit hela sommaren!?

Hej igen!
 
Jag är ledsen för att jag inte har skrivit något i sommar, men jag har varit så väldigt upptagen och så har jag inte haft tillgång till en dator. Men nu har jag fått en egen skoldator så nu har jag inga ursäkter längre! Men jag tänkte att jag kanske skulle göra en liten snabbgenomgång om vad jag har gjort i sommar.
Jag jobbade på Café XP från första tisdagen i juli och två veckor framöver. Sen var jag ledig/sysslolös/osv. i en vecka innan pappa och hans nya familj drog med mig och min syster på campingsemester i två veckor i sköna skåne. Det var faktiskt inte helt hemskt! Vi kom hem tredje augusti. Fjärde åkte vi till liseberg med några släktingar. Femte fyllde jag år och jag spenderade dagen hos min pojkvän (Ja, visst ja, under campingsemestern blev jag tillsammans med en kille jag träffade på XP). Dagen efter var jag tvungen att packa om mina väskor för dagen efter åkte jag och nio andra från XP till FRIZON! Min första festival. Frizon är en kristen ungdomsfestival utanför Kumla. Det var hysteriskt roligt och jag hade inte kunnat vara mer nöjd! Dock är jag fortfarande förkyld från att ha varit tvungen att sova på min sovplats som under dagens monsunregn förvandlats till en minde pool. (Nej jag hade ingen annan stans att sova. Jag kröp ihop längst upp på liggunderlaget, där det bara var väldigt fuktigt. Jag snodde någon människas filt då min sovsäck var som hämtad från titanic. Därifrån kom vi den 11:e och den fjortonde flyttade jag från lilla lysekil till kungsgatan i Trollhättan för att börja min utbildning i skådespeleri. Så, all and all, har sommaren varit alldeles underbar!
 
Hoppas er sommar har varit minst lika underbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0