Jag minns dig ännu

Jag går där på bryggan, skrattandes med mina bästa vänner. solen är på väg ner och kastar långa skuggor bakom oss. En lätt sommarbris leker med mina lockar, lyfter dom från mina axlar. Jag suckar belåtet, livet är perfekt nu. Jag tittar upp och ut över havet som leker runt öarna. Jag försöker minnas vad dem heter men jag kan inte. I stället ser jag upp mot den guldfärgade himlen och måsarna som med sina skrin gör sommarkvällen till det den ska vara. Jag släpper den underbara omgivningen med blicken med ett leende på läpparna, jag är så lyckligt lottad! När jag vänder blicken framåt och ser in i ett par underbart bruna ögon. Så vacker. Ett leende och han är borta. Jag vet inte ditt namn, jag har ingen aning om vem du är, men det ska jag säga dig, jag minns dig ännu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0